Living the dream - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Groot - WaarBenJij.nu Living the dream - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Groot - WaarBenJij.nu

Living the dream

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 Mei 2013 | Curaçao, Curaçao

Inmiddels woon ik alweer 4 maanden in Curacao en heb het (uiteraard) nog steeds erg naar mijn zin. De mensen zijn gezellig, de feestjes zijn leuk en ik vind het nog steeds erg leuk om op mijn werk met de roggen en schildpadden te spelen. Laatst heb ik ontdekt hoe ik moet van die ringen moet blazen als je aan het duiken bent, dus dat probeer ik dan af en toe uit op mijn werk haha. Ondanks het plezier wat ik heb bij Animal Encounters heb ik toch ontslag genomen. Ik hoor jullie al denken: "Whaaaaat??" Nou nu komt hebt; ik heb een baan aangeboden gekregen als dolfijnentrainer bij het Curacao Dolphin Therapy & Research Centre. Het gaat om een tijdelijke functie voor een zwangerschapverlof. Of ik dit wel wilde? Ja Natuurlijk!! Dit soort kansen moet je pakken :) En dan zien we over een half jaar wel weer verder. Maar dan heb ik in ieder geval een beetje ervaring kunnen opdoen. Dus jullie begrijpen dat ik deze kans volledig met twee handen vastgrijp en er alles uit ga halen wat er in zit:D Het is dezelfde plek waar ik het vrijwilligerswerk doe, dus daar word ik nu ook doelbewust ingewerkt. Supergaaf!!!

Ondertussen doe ik ook mee met de baywatches na werktijd. E'en van de dolfijnen bij Dolphin Acadamy verwacht een kalf binnekort. Er is een heel rooster opgesteld zodat 's nachts er ook iemand bij is, iedereen lost elkaar hierbij af. Ik heb er nu 3 x bij gezeten 's avonds. Tot nu heb ik er nog niet midden in de nacht gezeten, maar dat zal binnenkort dus ook gaan gebeuren.

Daarnaast ben ik nog lekker aan het duiken, heb nu 3 x een lion fish geschoten. Maar ik moet nog een beetje oefenen ;) Ook ben ik met salsalessen bezig, ben nu een paar keer naar Salsation geweest (dansschool) naar practisenight en das zoo gaaf om te zien hoe goed iedereen kan dansen. Echt cool! En gisteren ook eindelijk weer gesurft :D:D Zo fijn om daar met mijn eigen jeepie heen te rijden, vorige keer had ik het idee dat mn huurauto bijna uit elkaar viel. Wel fijn om daar gewoon aan te kunnen komen ;)

Dus ja dat is het een beetje. Er is maar 1 dilemma: When you're living the life you've always dreamed off, where do you have to dream about? ;)

  • 18 Mei 2013 - 20:35

    Floor:

    Woowie Anouk! Gefeliciteerd met je nieuwe job!
    Wat heb jij het nu al goed voor elkaar. Ik hoorde je vorig jaar op Curaçao nog zeggen: dan heb ik mijn eigen jeepje!
    Have fun en geniet!
    Liefs

  • 19 Mei 2013 - 00:14

    O'Neil :

    heyyy anouk keep up the good times there..soms is cura moeilijk, ma soms is t ook een plazier :)
    keep it up.

  • 19 Mei 2013 - 08:54

    Cherina:

    Heey anouk!!
    Wat gaaf! Goede keuze hoor. Wedden dat ze over 6 maanden niet meer willen dat je weg gaat:)
    Autootje weer gefixt je kan er weer tegenaan! Binnekort weer eens skypen?
    Hier ook alles lekker:)

    Xxx

  • 19 Mei 2013 - 11:15

    Nick:

    Anoukert! Nogmaals gefeliciteerd met je uberfantastische-vet-gaaf-coole baan! Wedden dat het kalfje geboren wordt tijdens jou dienst? ;)

  • 21 Mei 2013 - 11:20

    Bram:

    Hoi Anouk,
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Gaaf dat je nu je droombaan heb gevonden.
    Keep on dreaming! Er zijn nog genoeg dingen om over te dromen, je heb laten zien dat het je lukt!

    Groeten Bram

  • 21 Mei 2013 - 15:49

    Jennos:

    Hey Anouk,

    Wat onwijs leuk om te lezen dat het allemaal zo voortvarend gaat. Een unieke kans die je zeker met twee handen moet grijpen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben. Genieten doe je daar vast en zeker. Geniet ook van het mooie weer, hier blijft het bagger. En waar je nog over kan dromen... Er zijn vele mogelijkheden! Maar deze droom is alvast uitgekomen.

    Xx Jen

  • 21 Mei 2013 - 20:39

    Liset:

    Nouk!!

    Gaaaaaf you're actually living your dream girl! Zo fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, inderdaad lekker een jeep (!) hebt, duiken, salsa, nieuwe baan wat je te gek vindt én wacht mag lopen! Dat lijkt mij ook zo ontzettend tof! Je bent altijd bezig he, heerlijk ;)
    Superleuk om iedere keer weer je verslagen te lezen meid, geniet er echt van :)
    Enjoy en hele dikke knuffel!! xx

  • 22 Mei 2013 - 20:06

    Sanne:

    dudeshi, het enige wat ik hierop kan zeggen:

    YOU GOOOOOOO GIRL!
    wij zijn allemaal supertrots op jou! je bent heerlijk bezig, geniet er met volle teugen van :)

    dikke kus van mij <3333


  • 23 Mei 2013 - 11:34

    Martine:

    WAUW anouk, WAUW! Ik hoop dat na dat half jaar gewoon iemand anders met zwangerschapsverlof gaat :P
    Ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt! Binnenkort even skypen? Ik was er inderdaad niet bij met GLOBAAL, was eerder weg omdat ik stage had de volgende dag..

    We spreken elkaar snel eens!! LIEFS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

living in the Caribbean

Op 12 januari verhuis ik naar Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Time flies..

18 Mei 2013

Living the dream

01 April 2013

van alles

18 Februari 2013

Papierwerk op Curacao

19 Januari 2013

First week
Anouk

Actief sinds 15 April 2008
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 23271

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 14 Januari 2013

living in the Caribbean

25 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage Sea Aquarium Curacao

Landen bezocht: